Monday, January 26, 2009

Voetbal

We hebben er niks mee, met voetbal.

Job (toch een echte man) niet.
Ik niet...Ja, vroeger....toen was ik voor Duitsland....
Adam niet, die kletst liever aan de rand van het veld...
Boaz, onze sportieveling, snapt de regels nog niet.
En Levi....wie weet....



Maar goed, er is weer eens zo'n "leuke" actie bij de Albert Heijn: voetbalkaartjes sparen.

Als je de winkel binnen wilt gaan, kom je er haast niet doorheen; 10 kinderen die zich hebben opgesteld bij de schuifdeuren om maar zoveel mogelijk voetbalkaartjes te bemachtigen.

Als je de winkel uitloopt, ís het dat je weet wat ze willen vragen, anders zou je ze niet verstaan; ze moeten nog even oefenen op het synchroon-vragen.

Maar ja...er valt iets te sparen en je kan er zo'n "mooi" boekje voor kopen om ze in te plakken.

Dus for the time being houden wij ook van voetbal....hopelijk duurt het niet te lang (maar dan weer wel lang genoeg om alle plaatjes te verzamelen...Da's dan ook weer net niks, een half vol album).....

We staan natuurlijk open voor donaties ;o).

4 comments:

jacq said...

Hmm, ik kan me toch een paar fanatieke voetbalacties van jou herinneren Mirjam..........
en onze plaatjes gaan al naar de buurjongen. het spaartijdperk hier in huis is voorbij

Mirjam said...

Hahahaha, jaaaaaaaaa! Dat is wáár ook! Iemand een foto?! ;o)))
Helemaal vergeten! Maar het Nederlandse voetbal houden we écht niet bij. Af en toe een potje meiden-voetbal, daar ben ik dan wel weer voor in!

Haha, leuk dat je me er even aan herinnert!

Nicole said...

Ik heb er over gelezen, dat die kaartjes een enorme hit zijn. Ook ik heb helemaal niets met voetbal, maar de kinderen vinden die kaartjes geweldig, ook al ben ik maar 1 keer bij de Albert Heijn geweest.

Bedankt voor je reactie op mijn blog!

het lieveheersbeestje said...

Hier thuis zijn ze er ook dol op en sparen ze met zijn allen. (goede les in samenwerking...wil niet altijd lukken) Overigens heb ik hier nog geen 'bedelende'kinderen gespot bij AH hoor, maar wij wonen dan ook in drenthe...