Thursday, January 08, 2009

Gouden tip



Ze zijn niet alleen goudkléurig ;o)), maar voor mij/ons ook de gouden tip van deze winter, afkomstig van vriendin J. (ik blijf maar linken, maar ben dan ook erg blij met al mijn gouden-tip-vriendinnen :oD).

Ik voelde een winterdipje opkomen (veel moe en een beetje lusteloos), waar ik anders eigenlijk nooit last van heb (gehad), zij zág het aankomen en raadde me aan om Cod Liver Oil (levertraan) te gaan nemen. Ik heb het bij 'De Tuinen' gekocht.

Placebo-effect of niet (weet dat er meer mensen zijn die er bij 'zweren', dus het zal wel écht helpen), ík merk dat ik me na minder dan een week al een stuk beter voel! Maar zolang het 'donker' is buiten, zal ik het trouw blijven nemen. De jongens hebben de junior-variant.

Thanks J.! :oD

4 comments:

Esther said...

Smaakt vast heel vies. Niet kapot bijten dus!!! ;-)

Adam@home said...

Ja, hééél vies, brrrrrr, gelukkig zijn ze prima door te slikken in één keer!
Mirjam :o)

jojoco said...

Bedankt voor de tip zeg! Al ben ik echt vreselijk slecht in pillen slikken. De anticonceptiepil is al een enorm gevaarte voor me, en als ik dit zo zie.... Maar het is de moeite waard, lijkt me.

En heel fijn dat jij al positief verschil merkt zeg!

Susan said...

Ik had de kindervariant voor de meiden gekocht, maar ze wilden er niks van weten (hebben wel trouwens een gewone vitamien en dat vond ik genoeg) Dus nu neem ik de kindervariant totdat ie op is, en ik moet zeggen -- best lekker!