Monday, December 22, 2008

Update

Het is even stil geweest......
Maar we zijn wel druk geweest de afgelopen tijd....

We hebben uren hieraan geknutseld:



Ons treinstation kwam uit een (groot) boek, maar in deze post (blog van een juni2001medemoedervriendin ;o)), kan je zien hoe je via internet ook dit soort mooie knutselwerken kan uitprinten en in elkaar kan zetten.

Adam heeft geschaakt, Boaz heeft gedamd.....Van de lieve Sint kreeg Adam namelijk een heel mooi schaak-/dambord; dat wordt dus regelmatig gebruikt.

Ook deze boeken kreeg Adam van Sinterklaas.
Dit boek omdat ik wíst dat hij ervan zou genieten


En dit boek heb ik (ehm Sinterklaas) besteld toen ik op de blog van een vriendin zag dat ze het had gekocht. Ik wist niet zeker of Adam het leuk zou vinden, maar anders zou ik er zelf gewoon mee aan de slag gaan, was mijn gedachte. Ik moet zeggen: het is echt grappig.....




Adam gaat weer goed met z'n schrijven (hij vindt het soms wél erg lastig)!


En Boaz wilde ook 'schrijfwerk', dus dat doen ze nu gezellig tegelijkertijd


Levi speelt erg graag met z'n nieuwe (surrogaat) huisdier



We bereiden ons voor op het Kerstfeest!


(Advent)

En om even in 'geestelijke sferen' te blijven....Adams favoriete boek op het moment is toch wel deze bijbel van J.H. Mulder-van Haeringen. Inderdaad heel mooi geschreven, niet kinderachtig, heel duidelijk, niet afgeraffeld, kortom: een aanrader!

We hadden een jarige Job.....

.....met bijbehorende lekkere dingen


Aan het eind van de Kerstvakantie heeft Adam weer afgesleten laarszolen....Met vriend en gespreksmaat T. loopt hij eindeloos rondjes om het grasveld....diep in gesprek over.......(tsja, wie zal het zeggen....het ziet er in ieder geval ernstig uit).

(typerende foto)

Boaz en ik zijn al een week niet lekker....de bekende griepverschijnselen. Ik leef even op paracetamol en gelukkig is Job deze twee weken veel vrij!


En mooie tulpen van een lieve schoonzus


Fijne feestdagen iedereen!

4 comments:

Fleur said...

Fijn zo update!
Boeken zien er goed uit, ernstige gesprekken zijn 'altijd' goed, ziek zijn minder, jarige joppen juist weer goed.
Jullie ook gezellige dagen!

Adam@home said...

Dank je :o).
Jij was trouwens snel! Ik was 'm nog helemaal aan het veranderen (mijn manier van bloggen: eerst schrijven, dan posten en daarna nog een beetje editen ;o))

Mirjam :o)

jojoco said...

Ah, daar was je weer! Had je al gemist! Hele fijne dagen gewenst. Leuk om zo weer even mee te kijken. Leuk dat jullie ook zo'n papierknutselding doen (en dat daar boeken van zijn!). Ik ga NU met Isa aan de slag om die van ons af te maken!

En beterschap he!

Jeanette said...

Lange post Mirjam! :-))) Leuk!!! En Het grote tekenboek ga ik ook kopen! Vindt Tijmen vast heel leuk.

Lieve groeten,
Jeanette