Sunday, November 23, 2008

Let it snow, let it snow, let it snow........

Toch wel een beetje out of the blue (in ieder geval voor ons), de sneeuw.
Met z'n allen gingen we even naar buiten.





Ik had het zelf na tien minuten al wel weer gezien (kóud!!), maar met een aantal andere mensen/kinderen uit de straat werd er nog een mooie sneeuwpop gemaakt en een sneeuwballengevecht gehouden.


Zoek de sneeuwpop

Ik had zelf maar gezorgd voor warme chocomelk en wafels voor erna....





Dat de sneeuw maar weer snel gesmolten mag zijn, zonder dágen lang door de vieze brei te moeten lopen ;o)) (wenste zij vurig!).

1 comment:

Anonymous said...

Ha Mirjam, is dat geen voordeel van thuisonderwijs? Niet door natte sneeuw, regen, wind en hagel 4 keer per dag op en neer???? (Als je diepvries vol genoeg is om er niet voor eten op uit te moeten).

Echt wel een voordeel lijkt me op een dag zoals vandaag (terwijl ik me afvraag hoe ik morgen met een dubbele buggy (ivm oppaskinderen) door de sneeuw kan komen... hopelijk hebben veel mensen voor 8.15 hun stoep schoongeveegd).

Groetjes Angelique