Thursday, October 02, 2008

Overgang....

Persoonlijk vind het ik het supergezellig, dit echte herfstweer: regen, wind, vallende bladeren....voor mij geen najaars-blues. Maar goed, ik hoef er dan ook niet persé op uit, als ik (of liever gezegd: we) daar geen zin in heb.

Een paar weken geleden plukten we nog de laatste aardbeien en frambozen van ons eerstejaars-struikje, en speelden de jongens nog in de zandbak..






Maar met dit weer spelen en werken we vooral binnen (tenzij we tussen de buien door zes kilo kastanjes rapen). In een eerdere post vertelde ik dat Adam liever zélf tekent, dan een kleurplaat inkleurt.....Maar als je dan ontdekt dat er kleurplaten van Star Wars zijn én van In de Ban van de Ring....dan vergeet je dat even ;o).

Op deze site hebben ze kleurplaten voor íedereen: van Kuifje tot de Troetelbeertjes en van Hello Kitty tot Piraten, Pippi Langkous en Bokito (met de volgende waarschuwing daarbij: "Oppassen hoor, bij het kleuren niet recht in zijn ogen kijken hoor!")






Voor de vriendinnetjes die er vorige week waren, hadden de jongens speciaal kleurplaten uitgezocht over paarden :o).

3 comments:

jojoco said...

Dat ziet er gezellig uit zeg! Het zijn ook best leuke dagen in de herfst (ook al ben ik meer van de lente en de zomer).

angelique said...

Wat een goede kleurplatensite! Ben meteen leuke herfstkleurplaten gaan printen, dan ga ik de herfst misschien ook nog gezellig vinden.

Groetjes Angelique

Diana said...

Mirjam, wat ziet het er leuk uit jouw blog! Kan ik wat van leren :-)
De aardbeienplantjes vind ik pracht. Ik heb je blog in mijn volg lijst gezet om op de hoogte te blijven.
Groetjes,
Diana