Tuesday, September 02, 2008

Not Back To School Party 2008!!

Gisteren, op 1 september, hadden we onze eerste MEGA Not Back To School Party! We hadden het al eerder 'gevierd' in de afgelopen jaren, maar niet zo groots als deze keer.




Levi en oma aan de koffie

We hadden deze hele dag de Speeldernis in Rotterdam afgehuurd en dus hadden we deze prachtige natuurspeeltuin voor onszelf. Het weer werkte absoluut mee en zo waren er ongeveer 45 gezinnen en ruim 150 thuisonderwijzers en kinderen die elkaar konden ontmoeten, konden spelen én...popcorn konden poffen.

Helaas (!!) hebben we op deze NBTSParty ook officieel (gelukkig is ze nog bijna een maand in het land) afscheid genomen van J. en haar jongens die gaan emigreren naar de VS.



Ik had zelf niet veel tijd om foto's te maken, daarom kan je hier '(let in het bijzonder ook op die mooie, gelaserde appel! Vier enorme dozen werden meegenomen door een thuisonderwijsgezin!!), hier, hier, hier, hier en hier (en wie wil, mag z'n verhaal er ook tussen hebben, mail me maar) nog meer zien en lezen .

7 comments:

Helma said...

Klinkt goed mirrie.
En ook nog lekker weer. Bofkonten.
Had vandaag anders geweest :-(

Adam@home said...

Daarom was het ook gísteren ;oP

Mirjam :o)

angelique said...

Cool!!! Zo'n Not Back To School Party :-)
Leuk idee en erg gezellig lijkt me.

Groetjes Angelique

jojoco said...

Wat een leuk idee! Goed om dingen te vieren en er stil bij te staan. En ook bijzonder lijkt me om op een dag zoveel thuisonderwijsfamilies te ontmoeten.

Fijn dat het zo'n mooie dag was!

Ann said...

Wat een leuk idee zeg!! Gezellig samen met zoveel gezinnen;-)

Susan said...

Wat een goed idee om een hele speeltuin af te huren :-) Het ziet er beregezellig uit!

Ik had nog een vraag, ik heb een aantal engelstalige kinderboeken (prentenboeken e.d) op de boekenplank, die eigenlijk niet gelezen worden en da's een zonde. Ken jij iemand die ze wil hebben?

Adam@home said...

Hoi Susan,

Wat leuk! Er zijn engelstalige mensen op mijn lijsten. Zal ik ze voor je op een lijst zetten?

Als je me een lijstje stuurt met de boeken, en je zet erbij wat je ervoor wilt hebben.....

Mirjam :o)