Tuesday, August 12, 2008

Emmaus 2008

Zoals elk jaar, gingen we ook dit jaar weer een week op 'conferentie-week-vakantie' met de kerk. Zoals elk jaar was het een goede, fijne en gezellige week. Ik weet niet precies met hoeveel mensen we waren, maar ik heb gehoord iets van 250. Het leuke is dat je de overgrote meerderheid gewoon kent, dat je veel kan delen en dat je met mensen die je soms een jaar niet spreekt, op zo'n week wél uitgebreid kan kletsen.
Voor de kinderen geweldig: groot terrein, lekker struinen, genoeg vriendjes en vriendinnetjes, gevoel van veiligheid, want de meeste mensen weten wie je bent.

Ik ga er al 31 jaar naartoe, het hoort gewoon bij het/mijn leven. Net als A., die ik ook al 31 jaar ken. Hij kreeg op donderdagochtend, op Emmaus, een hartstilstand. Vanaf die dag is het leven toch anders geworden. Hij ligt nog steeds in 'slaap' en wij bidden de hele dag voor het wonder dat hij wakker mag worden als de A. die hij was, zonder schade.

Vandaar mijn blogpauze.....

Maar zeker voor de kinderen hier gaat het leven gewoon door. Moet ook. Daarom ook 'gewoon' wat foto's van de week waar we toch ook zo van genoten hebben...



Job was there.


Een vriendin was er, incognito....;oP


Mijn mams was er ook.


En mijn paps (hmmm, in het echie is hij niet zo klein :o)).










Levi was er, en zijn favoriete kraamverzorgsters ;o)) ook, dus hij had een geweldige week (als zij in de buurt waren ;o))).











Boaz was er....Onze struiner had de week van z'n leven.....Hij was overal en nergens, met alles en iedereen en soms lekker alleen....



Adam was er ook....maar die zagen we alleen bij het eten....Téveel ;o)) vriendjes om mee te spelen, zoals op de laatste foto, bij het avondprogramma...



En ik was er, ofcourse, dus ook...

5 comments:

Nicolle said...

Hoi Mirjam,

Ondanks alles ziet het 'gewone' van jullie week er geweldig uit. Verder is het enige wat we kunnen doen bidden. Wij bidden met jullie mee.....

Nicolle

Alleen maar leven said...

Sterkte Mirjam! Ik hoop ook dat jullie vriend ongeschonden uit 'de strijd' komt.

Verder geweldige foto's hoor, het ziet er heel leuk uit daar.

Groeten,
Jeanette

jojoco said...

Omarming voor jullie!

Anonymous said...

Hoi Mirjam, mooie foto's. Wat een guitige uitstraling heeft Boaz toch!

Verder blijven we bidden en hopen dat A. gezond en wel weer 'wakker' wordt.

Groetjes Angelique

Esther said...

Lieve Mirjam,
Mooie blog, mooie foto's, ondanks het verdrietige vond ook ik het een goeie en fijne Emmaüs.

Met extra veel liefs,
Esther