Wednesday, August 13, 2008

13 augustus 2008

Vorig jaar op deze dag werd onze Levi geboren.

Ons vrolijke, gezellige mannetje. Vandaag is hij één jaar geworden.


Maar zijn eerste verjaardag was zonder slingers, zonder bezoek (alleen mét taart, die had ik al gemaakt).......

.........want vandaag is André overleden. En ook onze wereld staat even on hold.

Ik vind het heel moeilijk om woorden te vinden, daarom de woorden die vriendinnen Jolanda en Susan wel konden vinden.

Mijn gebeden en gedachten zijn bij Fleur en de kinderen.

8 comments:

Stadtschreiberin said...

Bedankt voor je berichtje bij mij. Ik lees hier al een paar weken mee. Sinds 1980 woon ik in Zwitserland, door het lezen van al die leuke, gezellige en vaak erg persoonlijke blogs blijft mijn Nederlands een beetje up-to-date.

Nicolle said...

Lieve Mirjam,

Gefeliciteerd met je mooie kleine man. Helaas geen echt 1 jaar feest. Gelukkig heeft hij daar zelf nog niet zo''n weet van. Gaat het een beetje met jullie?

Nicolle

Susan said...

Alsnog gefeliciteerd, lieve Levi! Wat kan jij prachtig lachen zeg :-)

jojoco said...

Lieve Mirjam,
Heb ik helemaal jouw berichtje gemist. Gefeliciteerd lieve Levi, mooi mannetje!

Wat moet dat extra dubbel gevoeld hebben.

Anonymous said...

lieve Mirjam,

Wat 'dubbel' dat André op Levi's verjaardag overleed.
Waarschijnlijk hebben Adam en Boaz meer gemerkt van het gebrek aan slingers enzo dan Levi.

Jullie lieve schattige jongetje is al helemaal geen baby meer, wat gaat de tijd toch snel.
Knuffel voor Levi,
groetjes voor jou,
Angelique

Alleen maar leven said...

Gecondoleerd had ik je al Mirjam, maar wilde je ook nog even feliciteren met de 1e verjaardag van Levi! Hoewel dat moeilijk is natuurlijk, op deze manier.

Lieve groeten,
Jeanette

Elly said...

Moeilijk het als het vieren en danken voor leven samen vallen met het sterven.
Ik ken het.

Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je kleine man en van harte gecondoleerd met het verlies van een vriend.

Ann said...

Hé Mirjam, ik lees best vaak mee op je blog maar door alle vakantiedrukte had ik dit nog niet gelezen. Wat erg voor jullie dat jullie vriend (?) is overleden.

En ook evengoed nog gefeliciteerd met je kleine man...een jaar alweer..