Thursday, July 10, 2008

Luisterboeken, of: een hele dag onder de pannen ;o)

Vandaag kon ik kiezen, naar het Legermuseum met to-vriendinnen in Delft, of 'gewoon' thuisblijven. In een huismusserige periode is dat een lastige keuze (want het is natuurlijk wél gezellig!), maar omdat Adam vanochtend aan het luisterboek van de Hobbit is begonnen...

...en je met 8 luister-CD's natuurlijk wel even zoet bent (letterlijk en figuurlijk, of nou ja, eigenlijk dubbel figuurlijk ;o)), zijn we thuisgebleven.
Echt een uitkomst, als je een verhalenverslinder als kind hebt, of lange stukken in de auto rijdt, dat er dan luisterboeken bestaan!

3 comments:

Esther said...

WouW! Een luisterboek van The Hobbit! Cool! Ik snap wel dat Adam dan heel de dag onder de pannen is.
;-) Esther

Adam@home said...

Morgen gaan we 'In de ban van de Ring' halen. Opa doet al een soort vervolgverhaal, maar dat kan goed naast elkaar, volgens mij ;o))

Mirjam :o)

jojoco said...

Leuk, luisterboeken! Ik heb er ook een paar mee voor in de auto, op vakantie. Lijkt me helemaal gezellig! Ronja en Brief van de Koning. (was een van mijn lievelingsboeken vroeger)