Wednesday, July 09, 2008

Leuk boek

Tot mijn grote schaamte moet ik erkennen dat ik nog geen kopje 'boeken' heb! Mijn grote hobby had nog geen eigen categorie!! Ik denk dat ik al heel wat boeken heb genoemd in m'n blogs, maar nu even speciale aandacht voor het volgende boek :oD.

Villa Fien, door Janneke Schotveld

Deze wilde Adam van de week weer voorgelezen hebben....Echt een erg leuk boek. Vooral aansprekend voor Adam omdat de kinderen niet naar school gaan, maar een vorm van thuisonderwijs krijgen. Om de grappige eigengereidheid van de pleegmoeder en de kinderen moet Adam regelmatig erg lachen. Echt een aanrader! In het bijzonder voor thuisonderwijskinderen, maar andere kinderen zullen 'm vast ook leuk vinden.
Hier staat een recensie door een andere thuisonderwijzer, voor de nieuwsgierigen. Ik kom misschien een beetje lui over ;o) bij de laaste twee posts, maar Job is deze week weer weg en dan heb ik 's avonds nogal wat in te halen qua klusjes enzo :o).

1 comment:

Fleur said...

Ik ken 'm. Wij hebben 'm al een tijd geleden eens gelezen. Merel vond het een beetje engig (wat ik me wel kan voorstellen. Want welke moeder wil nu liever schoonmaken dan voor haar kindje zorgen), Fiene vond 'm leuk. En ik vond 'm ook leuk (niet geheel onbelangrijk als voorlezer zijnde).