Monday, March 31, 2008

Oma Bijoux



De opa's en oma's worden in ons gezin aangegeven met een kenmerkend gegeven; zo heten Jobs ouders "opa en oma Tjerk" naar Jobs jongste broer die nog thuis woonde toen Adam leerde praten. Mijn ouders heten "opa en oma Bijoux" naar de hond die ze hebben.

Maar goed, vandaag was oma Bijoux op bezoek. Altijd gezellig (en nuttig!! hihi). Mijn moeder is erg creatief en handig, dus als zij is geweest, dan is de tuin winterklaar (of zomerklaar), vrij van onkruid, gesnoeid......En de jongens leren weer eens wat nieuws....weven, kaart-borduren, wat er toevallig uit de tas meekomt, of bij mij ligt te verstoffen....


Dit heeft Boaz met oma gemaakt

En dit is opa Bijoux

1 comment:

Annelies said...

Gezellig dat je ouders zijn langs geweest!!
Ik kan er altijd zo van genieten als de mijne er zijn.
En ja, bij ons is de tuin ook altijd gedaan als ze weer naar huis vertrekken en allerhande klusjes die maanden blijven liggen zijn dan ineens klaar. En als m'n moeder haar zin zou krijgen zou ze ook mijn hele huis onder handen hebben genomen en alles anders ingericht hebben ;-)

En wat leuk dat je moeder zulke leuke creatieve dingen met de jongens doet. Geweldig om te zien!